Var finns Peek-A-Poo?

Vårat kontor hittar du i den fantastiska huvudstaden, Stockholm i Sverige.
Adress: St: Göransgatan 159, 11217 Stockholm, Sverige.

Varifrån skickas era produkter?

Vi skickar det mesta från vårat lager i Stockholm och leveranstiden är då 3-5 arbetsdagar inom Sverige. Men skulle du råka falla för något som måste förbokas eller är slut i lager men som ändå går att beställa - så får du räkna med lite väntetid. Exakt leveranstid hittar du då när du är i utcheckningsprocessen i kassan. 

Hur mycket kostar min frakt?

Vår standardfrakt kostar 69SEK. Du har dock fri frakt på beställningar över 599SEK inom Sverige. Fraktkostnader över hela världen kommer att uppdateras kontinuerligt (när det blir aktuellt). 

Skickar ni internationellt?

För närvarande erbjuder vi inte internationell frakt ännu, men vår vision är att kunna ge er det alternativet väldigt snart.

Hur kan jag betala för min beställning?

Peek-A-Poo accepterar för närvarande Visa, MasterCard, Apple Pay, American Express, Swish och alla Klarna betalningslösningar. Vi accepterar också betalningar via PayPal och lägger kontinuerligt till fler metoder för att förenkla för er kunder. 

Vad har ni för leveranstid? Jag längtar efter mitt paket!

Vi skickar det mesta från vårat lager i Stockholm och leveranstiden är då 3-5 arbetsdagar inom Sverige. Men skulle du råka falla för något som måste förbokas eller är slut i lager men som ändå går att beställa - så får du räkna med lite väntetid. Exakt leveranstid hittar du då när du är i utcheckningsprocessen i kassan. 

Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?

Vi vet att du inte kan vänta med att få din beställning! Därför kommer vi se till att du meddelas när din beställning skickas via din e-postadress du angav i kassan. Du kan också se den aktuella statusen för din beställning med det angivna spårningsnumret i e-postmeddelandet som skickas till dig. Glöm därför inte att dubbelkolla din email adress, så att det blir rätt!

Kan jag avbryta eller ändra min beställning?

Vi vet att de flesta av våra kunder älskar det snabba flöde som finns i dagens samhälle. Därför börjar vi behandla beställningen så snart den har lagts av dig, och av den anledningen kan vi tyvärr inte annullera eller göra ändringar i beställningarna. I fall där du vill avbryta beställningen helt, är det alltså enklast att returnera din vara och lägga en ny beställning. Självklart hjälper vi dig med detta om du behöver det. Maila oss bara på info@peekapoo.se med ordernummer så ser vi till att lösa det på bästa sätt!

Kan jag byta ut min beställning?

Om du vill byta, vänligen returnera oanvända varor i samma oanvända nyskick som du fick dem med alla taggar kvar. Du hittar instruktionerna på vår retursida. Därefter kan du helt enkelt göra ett nytt köp för det eller de artiklar du vill ha via vår webbplats.

Hur returnerar jag min beställning?

Returer accepteras endast för ordinarie priser och på oanvända varor i originalförpackning. Våra presentkort är inte återbetalningsbara. Returer ska göras inom 30 dagar från inköpsdatumet. Har du frågor? Maila info@peekapoo.se så hjälper vi dig! 

Vad gör jag om min beställning är skadad eller om jag har fått fel varor?
Vi är väldigt ledsna att höra att din beställning kom i mindre än perfekt skick! Vänligen skicka ett mejl med Brådskande i ämnesraden till info@peekapoo.se så kommer vår kundtjänst prioritera att hjälpa dig på allra bästa sätt. 

Hur tar jag hand om mina plagg?

Vi förstår om du är rädd om dina nya fina plagg!  Kika på sidan som heter 'TVÄTTRÅD' som du hittar längst upp på startsidan. Där finns viktig information om hur du tar hand om plaggen på bästa sätt!

Har du övriga frågor är du mer än välkommen att maila oss på info@peekapoo.se